środa, 30 czerwca 2010

Yyy... Sorki?

Że dawno nie było postów. Chociaż ja nigdy (prawie nigdy) nie przepraszam i teraz wgl. mam wrażenie, a nawet jestem pewna, że piszę tu do nikogo.
______________________________________________________________________________________

Poza tym - nudy.
______________________________________________________________________________________
Poza tym - stardoll schodzi na psy. Wiem, że tu w głosowaniu wszystko jest wybierane losowo, ale za dużo tu bimbrowych projektów. Nie chce mi się czekać aż skriny się załadują. Pierdo*ę, więcej nie piszę.

Brak komentarzy: