środa, 30 czerwca 2010

Yyy... Sorki?

Że dawno nie było postów. Chociaż ja nigdy (prawie nigdy) nie przepraszam i teraz wgl. mam wrażenie, a nawet jestem pewna, że piszę tu do nikogo.
______________________________________________________________________________________

Poza tym - nudy.
______________________________________________________________________________________
Poza tym - stardoll schodzi na psy. Wiem, że tu w głosowaniu wszystko jest wybierane losowo, ale za dużo tu bimbrowych projektów. Nie chce mi się czekać aż skriny się załadują. Pierdo*ę, więcej nie piszę.

niedziela, 25 kwietnia 2010

Kolejna żałoba


Ogłaszam oficjalnie żałobę narodową po stracie Myszki! Będzie trwała tydzień, czyli do 2 maja tego roku.
;((((((

Dzisiaj mam zamiar cały wieczór spędzić przed tewizorem. Żałuję tylko, że muszę to oglądać na Extremie ;/ John ma wygrać!!! i Undertaker też!!!

Mam sensację! Wczoraj w Luxie babka mi dobrze wydała!!! Z groszem!!!


sobota, 24 kwietnia 2010

Myszka...

Nie żyje... Mój kochany chomiczek, który miał zaledwie trzy, może cztery miesiące zdechł w dość tragiczny sposób, nie chcę o tym opowiadać... Ryczę od rana, nie spodziewałam się tego, że opuści mnie tak szybko...

wtorek, 13 kwietnia 2010

Utylizaja itd...

Na stardoll istnieje nowa opcja - utylizacja. Funkcja tylko dla SS.
Sposób użycia:
1. Wybierasz jakiś przedmiot ze schowka lub apartamentu.
2. Utylizujesz za co dostajesz 1 stardollara (Uwaga! stardollara dostaniesz tylko za 1 rzecz sutylizowaną jednego dnia, czyli utylizujesz coś dzisiaj - dostajesz 1sd, utylizujesz tego samego dnia coś innego - nie dostajesz już nic)
____________________________________________________________________________________
Z bloga Nuśki dowiedziałam się, że jej chomik zdechł... Wyrazy współczucia dla Nikoli...
____________________________________________________________________________________
Wygrałam naklejkę i smycz od Ryśka ;) Później dam fotkę... Może tego mój brat nie zje xD (ostatnio zjadł MOJEGO Wielce Pamiątkowego Cukierka, którego wygrałam na szkolnej akademii... upamiętniał tyle pięknych chwil... A on go zjadł :/ Ale chyba była na nim ślina no, takiego jednego i tak nie znacie xD W każdym razie z Ewą jesteśmy na niego sfochane, a jak powiedziałam mojemu bratu, że na tym cukierku chyba była ślina tego co z Ewą jesteśmy na niego sfochane, to on ta to: "Lepsze walory smakowe...mmm..." Ohyda... Wiem, że ta notka to pomieszanie z poplątaniem, takie masło maślane, płęta i wgl, ale tak dawno nie pisałam...
____________________________________________________________________________________
W tym miesiącu już zdążyłam zarobić łącznie 70sd w głosowaniu itp. Dostałam domek i śliczną statuetkę, ale już w tym miesiącu chyba nic nie kupię :( Zastanawiam się nad ss, ale szkoda mi trochę kasy... trzeciego miałam 12-te urodziny i trochę się uzbierało... wolę wydać na nowe rolki i lody xD
____________________________________________________________________________________
Nie dodawałam jeszcze zdjęć moich zwierzaków... A więc proszę ;):

Myszka (mój chomik) :)


Mała - piesek :)
Toby'emu i Porunowi zdjęcia nie udało mi się zrobić ;/
Kiedyś myśłałam, że mój pies nazywa się po prostu: Tobiasz, w skrócie Tobi. Jakieś dwa miesiące temu okazało się, że facet, od którego go kupiliśmy nazwał go Toby Ash i tak zostało... Dziwne imię, c'nie?

sobota, 10 kwietnia 2010

Prezydent nie żyje!!!

Zapewne każdy już słyszał co się stało. Ja więc powiem tylko tyle:
;( [*] );
To nic nie da, ale jest mi tak strasznie żal :((((

środa, 24 marca 2010

Zagrożone gatunki- Rzekotka czerwonooka

Oto już kolejny (trzeci) zagrożony gatunek! Tym razem jest to rzekotka czerwonooka:

Należy kliknąć ''Adoptuj mnie''
Jeżeli chcesz zgłosić swój apartament jako najlepszy dom dla rzekotki zjedź niżej i przy okienku kliknij: Zgłoś swój apartament.
To tyle ;p
Wiem, że i tak nikt tego nie czyta, ale mam nadzieję, że w końcu zaczniecie ;p


Edit:
I troszkę ode mnie (Kredkaaa x3, bo poprzednie Ewa pisała ;]):
Nie wiem co Wy wszyscy sądzicie o tej kampanii (tak, w tym Ty Ewa ;p) ale moim zdaniem Stardoll chce, abyśmy wierzyli, że oni są tak bardzo dobroduszni i wgl., że tak TROSZCZĄ SIĘ O ZAGROŻONE GATUNKI jak to jest podkreślone w reklamie, która często mnie nawiedza (choć lepsze to niż oglądanie ohydnej gęby pattinsona, jak wyświetla mi się reklama z nim, szybko odświeżam stronę, i czekam, aż mi się odechce żygać [och, przepraszam za to jakże ordynarne,jednakowoż pasujące to podanej sytuacji wyrażenie xD])i dopiero wtedy mogę normalnie siedzieć na sd... ale nie o pattinsonie mowa. Admini stardolla chcą, abyśmy myśleli, iż oni są tacy `wielce dobrzy, cudowni, i że może nawet przeznaczają trochę kasy z ss na te zwierzęta? no bo kampania też musi ich chyba trochę kosztować?' itp... ja ich po prostu nie cierpię, no...

poniedziałek, 22 marca 2010

Szansa na sukces ;)

Nie wiem, czy kogoś to obchodzi, czy może nie, ale to mnie nie obchodzi - i tak napiszę xD
Dzisiaj w sql mieliśmy szansę na sukces...Było trochę dziwnie, bo to przecież śpiew miał być oceniany, a kostiumy i choreografia też były bardzo brane pod uwagę...Szkoda, bo gdyby nie to, może załapałabym się na 3 ,miejsce. Wielkie gratki dla Ewy, która w VI klasach zajęła miejsce II, mi (o ile dobrze zrozumiałam) brakowało pół pkt., żeby być równo z Natką, która zajęła III miejsce w klasach V... A szkoda... Ale dyrektorowi trzeba by było robić pogrzeb, gdyby szkoła musiała wydać kilkanaście zł na kolejną statuetkę ;/