środa, 30 czerwca 2010

Yyy... Sorki?

Że dawno nie było postów. Chociaż ja nigdy (prawie nigdy) nie przepraszam i teraz wgl. mam wrażenie, a nawet jestem pewna, że piszę tu do nikogo.
______________________________________________________________________________________

Poza tym - nudy.
______________________________________________________________________________________
Poza tym - stardoll schodzi na psy. Wiem, że tu w głosowaniu wszystko jest wybierane losowo, ale za dużo tu bimbrowych projektów. Nie chce mi się czekać aż skriny się załadują. Pierdo*ę, więcej nie piszę.

niedziela, 25 kwietnia 2010

Kolejna żałoba


Ogłaszam oficjalnie żałobę narodową po stracie Myszki! Będzie trwała tydzień, czyli do 2 maja tego roku.
;((((((

Dzisiaj mam zamiar cały wieczór spędzić przed tewizorem. Żałuję tylko, że muszę to oglądać na Extremie ;/ John ma wygrać!!! i Undertaker też!!!

Mam sensację! Wczoraj w Luxie babka mi dobrze wydała!!! Z groszem!!!


sobota, 24 kwietnia 2010

Myszka...

Nie żyje... Mój kochany chomiczek, który miał zaledwie trzy, może cztery miesiące zdechł w dość tragiczny sposób, nie chcę o tym opowiadać... Ryczę od rana, nie spodziewałam się tego, że opuści mnie tak szybko...

wtorek, 13 kwietnia 2010

Utylizaja itd...

Na stardoll istnieje nowa opcja - utylizacja. Funkcja tylko dla SS.
Sposób użycia:
1. Wybierasz jakiś przedmiot ze schowka lub apartamentu.
2. Utylizujesz za co dostajesz 1 stardollara (Uwaga! stardollara dostaniesz tylko za 1 rzecz sutylizowaną jednego dnia, czyli utylizujesz coś dzisiaj - dostajesz 1sd, utylizujesz tego samego dnia coś innego - nie dostajesz już nic)
____________________________________________________________________________________
Z bloga Nuśki dowiedziałam się, że jej chomik zdechł... Wyrazy współczucia dla Nikoli...
____________________________________________________________________________________
Wygrałam naklejkę i smycz od Ryśka ;) Później dam fotkę... Może tego mój brat nie zje xD (ostatnio zjadł MOJEGO Wielce Pamiątkowego Cukierka, którego wygrałam na szkolnej akademii... upamiętniał tyle pięknych chwil... A on go zjadł :/ Ale chyba była na nim ślina no, takiego jednego i tak nie znacie xD W każdym razie z Ewą jesteśmy na niego sfochane, a jak powiedziałam mojemu bratu, że na tym cukierku chyba była ślina tego co z Ewą jesteśmy na niego sfochane, to on ta to: "Lepsze walory smakowe...mmm..." Ohyda... Wiem, że ta notka to pomieszanie z poplątaniem, takie masło maślane, płęta i wgl, ale tak dawno nie pisałam...
____________________________________________________________________________________
W tym miesiącu już zdążyłam zarobić łącznie 70sd w głosowaniu itp. Dostałam domek i śliczną statuetkę, ale już w tym miesiącu chyba nic nie kupię :( Zastanawiam się nad ss, ale szkoda mi trochę kasy... trzeciego miałam 12-te urodziny i trochę się uzbierało... wolę wydać na nowe rolki i lody xD
____________________________________________________________________________________
Nie dodawałam jeszcze zdjęć moich zwierzaków... A więc proszę ;):

Myszka (mój chomik) :)


Mała - piesek :)
Toby'emu i Porunowi zdjęcia nie udało mi się zrobić ;/
Kiedyś myśłałam, że mój pies nazywa się po prostu: Tobiasz, w skrócie Tobi. Jakieś dwa miesiące temu okazało się, że facet, od którego go kupiliśmy nazwał go Toby Ash i tak zostało... Dziwne imię, c'nie?

sobota, 10 kwietnia 2010

Prezydent nie żyje!!!

Zapewne każdy już słyszał co się stało. Ja więc powiem tylko tyle:
;( [*] );
To nic nie da, ale jest mi tak strasznie żal :((((

środa, 24 marca 2010

Zagrożone gatunki- Rzekotka czerwonooka

Oto już kolejny (trzeci) zagrożony gatunek! Tym razem jest to rzekotka czerwonooka:

Należy kliknąć ''Adoptuj mnie''
Jeżeli chcesz zgłosić swój apartament jako najlepszy dom dla rzekotki zjedź niżej i przy okienku kliknij: Zgłoś swój apartament.
To tyle ;p
Wiem, że i tak nikt tego nie czyta, ale mam nadzieję, że w końcu zaczniecie ;p


Edit:
I troszkę ode mnie (Kredkaaa x3, bo poprzednie Ewa pisała ;]):
Nie wiem co Wy wszyscy sądzicie o tej kampanii (tak, w tym Ty Ewa ;p) ale moim zdaniem Stardoll chce, abyśmy wierzyli, że oni są tak bardzo dobroduszni i wgl., że tak TROSZCZĄ SIĘ O ZAGROŻONE GATUNKI jak to jest podkreślone w reklamie, która często mnie nawiedza (choć lepsze to niż oglądanie ohydnej gęby pattinsona, jak wyświetla mi się reklama z nim, szybko odświeżam stronę, i czekam, aż mi się odechce żygać [och, przepraszam za to jakże ordynarne,jednakowoż pasujące to podanej sytuacji wyrażenie xD])i dopiero wtedy mogę normalnie siedzieć na sd... ale nie o pattinsonie mowa. Admini stardolla chcą, abyśmy myśleli, iż oni są tacy `wielce dobrzy, cudowni, i że może nawet przeznaczają trochę kasy z ss na te zwierzęta? no bo kampania też musi ich chyba trochę kosztować?' itp... ja ich po prostu nie cierpię, no...

poniedziałek, 22 marca 2010

Szansa na sukces ;)

Nie wiem, czy kogoś to obchodzi, czy może nie, ale to mnie nie obchodzi - i tak napiszę xD
Dzisiaj w sql mieliśmy szansę na sukces...Było trochę dziwnie, bo to przecież śpiew miał być oceniany, a kostiumy i choreografia też były bardzo brane pod uwagę...Szkoda, bo gdyby nie to, może załapałabym się na 3 ,miejsce. Wielkie gratki dla Ewy, która w VI klasach zajęła miejsce II, mi (o ile dobrze zrozumiałam) brakowało pół pkt., żeby być równo z Natką, która zajęła III miejsce w klasach V... A szkoda... Ale dyrektorowi trzeba by było robić pogrzeb, gdyby szkoła musiała wydać kilkanaście zł na kolejną statuetkę ;/

niedziela, 21 marca 2010

Emm...

Czego oni nie zrobią, żeby przyciągnąć nowych użytkowników...
http://www.stardoll.com/pl/signup/preset/
- taki "gratis" dla nowych stardollowiczów... czemu nie dla nas?

wtorek, 16 marca 2010

Nowe zarabianie






Może ciut spóźnione, ale lepiej napisać, nie? xD
No więc na stardoll wprowadzono nowe zarabianie 5 sd.
Należy:
Zagłosować na cg
Ocenić album
Zagłosować na scenerię
Zagłosować na najlepszy projekt i na Catwalku


sobota, 27 lutego 2010

Vodemort's revive!

No i ja też postanowiłam zrobić Potterowski habitat ;p
Ja zrobiłam scenę z 4 części (Harry Potter i Czara Ognia)- scena z cmentarza.
Nie kopiowałam pomysłu tak jak niektórzy projekty- zapytałam Paulę czy też mogę zrobić ;p
Oto jak się prezentuje:

Tamta czarownica przy grobie to przywiązany Harry xD
Wiem, trochę nie widać (trochę xDDDD)
No i moja Bandzia jest Voldziem ;p
Wiedziałam, że tak będzie...
Stoczyła się, biedactwo...
Następnym razem będzie lepiej xD
No i dawajcie komenty, bo trochę tu mało..
Pzdr xD
Miss_Miley_8

czwartek, 25 lutego 2010

;)


Harry Potter - best book ever ;)

Nie miałam co robić, a wstyd się przyznać, ale DOPIERO TERAZ ogarnęła mnie Potteromania. Zaczęłam czytać od 3-ciej części, bo pierwszej i drugiej w bibliotece nie było... a jednak musiałam wypożyczyć akurat tą książkę ;)
Nie wyszło cudownie, ale nie miałam normalnego jelenia ;)
Pozdrawiam wszystkich Potteromaniaków i zachęcem do lektury ;)
Edit:
Qrde, zapisała się połowa habitatu... żeby zobaczyć w pełnym rozmiarze, kliknij na obrazek

Najmocniej przepraszam...

Witam moich koffanych czytelników xD
Przepraszam, że tyle czasu nie pisałam notek... Wiecie, szkoła dom, psy, ryba, i jeszcze chomik, mam trochę obowiązków... młodszy brat i sprzątanie pokoju (o, zgrozo)
Postaram się dodawać jakieś notki, ale nie mogę obiecać, że codziennie itp. nowe darmówki itd. są teraz na prawie każdym blogu o stardoll, więc sprawdxcie inne ;P bo nie wierzę, że znajdzie się ktoś kto czyta TEGO bloga i nie słyszał o np. HarajukuGirlPL itp.
Więc pozdrawiam serdecznie każdego kto to czyta xD

piątek, 1 stycznia 2010

Uwaga! i moje nowe projekty Star design

Bardzo, bardzo dawno temu ktoś założył sobie konto na stardoll o nicku your_Danny.
Użytkownik ten ma bardzo ciekawą prezentację... Dokładniej rzecz biorąc oferuje "Darmowe 30 sd tylko dla ss", oczywiście po zmianie maila na inny.
Nigdy nie wierzcie w takie rzeczy!!! Wiecie dlaczego "tylko dla ss"?
Dlatego, że później przy logowaniu wpisuje nick i wybiera opcję "Zapomniałem hasła" i hasło wędruje na ten email i On/ona/ ono kradnie dane konto... Takie osoby należy zgłaszać do admina.



Co do projektów daję obrazek ;)

Jeżeli ma ktoś ochotę kupić (o ile ktoś czyta tego bloga :/) To pisać ;) Cena:
Tak jak w StarDesign + 1 sd dla mnie + 1 sd prowizji stardoll